Сервіс та робота з гостями.

2400,00
грн.
4800,00
грн.
  • Формат: онлайн
  • Дата проведення: в зручний для вас час (одразу надійде доступ на вказаний e-mail)
  • Доступ до матеріалів: 1 рік
  • Лекцію можна придбати окремо, або в рамках курсу «Відкриваємо ресторан з нуля»
Після проходження лекції ви:
  • Навчитеся створювати WOW-сервіс. Освоїте техніки спілкування з персоналом і гостями, які зроблять обслуговування незабутнім.
  • Зрозумієте, як впроваджувати та підтримувати стандарти сервісу.Дізнаєтеся, як стандарти можуть впливати на якість роботи закладу і збільшення прибутку.
  • Отримаєте ефективні техніки продажів. Дізнаєтеся, як перетворити кожен контакт із гостем на можливість збільшення середнього чеку.
  • Зможете аналізувати якість сервісу та адаптувати його.Навчитеся виявляти слабкі сторони обслуговування та ефективно працювати над їхнім удосконаленням.
Додаткові матеріали до лекції:
  • Словник сервісу
  • Практичні техніки створення WOW-сервісу
  • Типові помилки, які руйнують сервіс
  • Типи складних гостей: Як працювати з кожним
  • Обслуговування різних типів гостей
  • Як працювати з запереченнями
  • Стандарт вітання гостей (приклад Nai)
  • Робота з конфліктним гостем (приклад Nai)
  • Техніки продажів через сервіс
  • Стандарт техніки продажів (приклад Nai)
  • Шаблон програми навчання нових співробітників
  • Гайд із формування командної культури